Úgy tűnik, a BMW nem elég bátor ahhoz, hogy a tanulmányként megismert formában dobja piacra az i3-ast. Talán úgy vannak vele, ha már egyszer sikerül beültetni az ügyfelet a műanyag karosszériás, akkumulátoros-elektromos autóba, akkor meg kell adni neki a mai autóktól megszokott bezártság érzetet, a nagy méretű oldalablakot ne kockáztatják meg.
Ennek eredménye egy több, mint megszokást igénylő oldalablak-vonal, hiszen a hátsó kiegészítő ajtóknál megtartották a mélyre húzott ablakot. Elöl a legnagyobb változás, hogy a fényszóró alatti kiegészítő lámpa nem szögletes, hanem ovális formájú. A jobb hátsó sárvédőn látunk egy tanksapkát – ez valószínűleg a belső égésű hatótáv-növelő üzemanyag-betöltő nyílása, amely praktikus okokból rajta lesz az összes i3-ason.
De nem csak az oldalablakokból vettek vissza, nincs üvegtető sem, és a csomagtér-fedél is csak normál méretű hátsó szélvédőt kap, a nagy része – a karosszériához hasonlóan – karbonból készül majd, és valószínűleg egyszerűen csak lakkozzák azt több más karosszériaelemhez hasonlóan. A Frankfurti Autószalonon várható a BMW i3-as szériaváltozatának leleplezése, és még az idén megindulhat a forgalmazás.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!