Második alapos modellfrissítésén esett át a Seat Ibiza kisautó, alig másfél évvel e leváltása előtt. A szigorúbb előírások miatt muszáj volt lecserélni a motorokat, és ezzel együtt a legújabb technikai fejlesztéseket is megkapta.
Új a halogén fényszóró, amelyen belül LED-es menetfényt helyeztek el, az opcionális LED-es fényszóró maradt. Átalakították a felniket, és Színes Csomagok is kérhetőek, amelyeknél a hűtőrács-keret és a külső tükör háza kap eltérő fényezést, és ezekkel megegyező lesz belül néhány betét (kormány, légbeömlő, váltókar). Újak az érintőképernyős fejegységek, amelyek okostelefon-tükrözésre is képesek.
A modellfrissítés igazán nagy újdonsága a teljesen kicserélt motorválaszték. Alapmotor az 1,0 literes, 75 lóerős háromhengeres, ez kérhető még turbóval, 95 vagy 110 lóerős teljesítménnyel. Az FR-be az 1,4 literes, hengerlekapcsolásos TSI kerül 150 lóerővel, Cupra egyelőre nincs. Egyedüli dízelként az új, 1,4 literes háromhengeres TDI választható, rögtön három teljesítménnyel: 75, 90 vagy 105 lóerő. DSG váltó a 110 lóerős benzineshez és a 90 lóerős dízelhez párosítható.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!