A General Motorsnál manapság ha elektromos autóról van szó, akkor a benzin-elektromos hibrid Chervrolet Volt/Opel Ampera piaci bevezetése van a középpontban, de azért ezen kívül is vannak fejlesztések. Az indiai fejlesztőközpont például miközben gőzerővel dolgozik a Spark dízelváltozatán, elkészített egy akkumulátoros prototípust is.

A helyi piacon Beat-nek nevezett miniautó egy 20 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátort kapott, a 290 kg tömegű egységben tárolható energiával ideális körülmények között 130 km megtételére képen az akkumulátoros elektromos jármű. A folyadékos hűtőrendszer -20 és + 45 °C fok között biztosítja a telep optimális működését. A z autó mozgatásról egy 62 lóerő teljesítményű elektromotor gondoskodik, menetteljesítményeket nem közöltek. 240 V-os hálózatról 8 óra alatt lehet feltölteni a lemerült akkumulátort.