Eredetileg már meg kellett volna érkeznie az első Ferrari LaFerrari példányoknak a megrendelőkhöz, de egyelőre elhalasztották a gyártás beindítását, a hírek szerint valamikor 2014 első felében kerülhet sor az első ügyfélautók leszállítására.
Az ok, hogy a Hykers nevű hibrid rendszer akkumulátorai nem bírják a kiképzést, csak nagyon rövid ideig működnek úgy, ahogy azt kigondolták a mérnökök. Hamar beáll a kapacitásvesztés, és egyelőre keresik annak az okát, mi okozhatja ezt. Két tipp van, nem megfelelő a hűtés, illetve a gyakori és jelentős energia be- és kitáplálás miatt öregednek villámgyorsan az akkumulátorok. Egy biztos, ezt a kérdést meg akarják oldani, mielőtt az ügyfelekhez kerülnek az autók.
De van egy, magát egyelőre nem felfedő vásárló, aki rögtön két példányt is rendelt magának: egy normál hibridet, és egy tisztán benzinmotoros példányt. Utóbbinak a teljesítménye ugyan csak 800 lóerő lesz a hibrid 936 lóerős rendszerteljesítményével szemben, cserébe könnyebb lesz vagy 200 kg-mal – 1255 helyett 1100 kg alatti lesz a menetkész tömeg. Ez egyébként nem jelenti azt, hogy sorozatgyártásban is készül majd sima benzinmotoros LaFerrari.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!