A Geely 2021-ben jelentette be, hogy 2025-re Kína-szerte már 5000 akkumulátor-cserélő állomást fog üzemeltetni – ehhez képest jelenleg mindössze 300-nál tartanak, így érthető, hogy minden segítséget igénybe vesznek e téren. Egészen pontosan csatlakoznak a Changan és a Nio által pár nappal korábban megkötött, az akkumulátor-csere technológia és -állomások fejlesztéséről szóló megállapodáshoz. Aktuálisan a Nio több mint 1600, a technológiával kapcsolatos szabadalommal rendelkezik, világszerte 2163 állomással rendelkezik – köztük 28 Európában, amelyeket Biatorbágyon szereltek össze.
A 3 kínai cég stratégiai együttműködési megállapodása az akkumulátor-cserélő állomások 2 szabványát (személyautók/nagy haszonjárművek) akarja kidolgozni, ez alapján egységesítenék az autókat és az akkumulátorokat, közösen fejlesztik az akkumulátor-cserélő állomások hálózatát.
A Nio az akkumulátor-cserélő hálózat mellett saját villámtöltő-hálózatot is üzemeltet Kínában, 20 074 helyszínen várják a villámtöltők az autósokat, ezek között van már 228 darab 500 kW teljesítményű töltő is. A közeljövőben utóbbiak számát akarják növelni a hálózaton belül.