A tulajdonos Geely lett a műszaki partnere a Volvo-nak, átvéve attól a Compact Modular Architecture nevű építőkészletet, amely az XC40-es alatt debütált. Kínában többre, mármint nagyobb méretű karosszériára hivatott ez a technika, amit jól példáz a középkategóriába tartozó FY11 kódnéven fejlesztett SUV-kupé.
Most már az újdonság belsejéről is vannak képek, amelyeken már látható a svéd rokonság. Igaz ugyan, hogy az óriási központi kijelző hagyományosan kerül beépítésre, és javarészt újak a kapcsolók – még külön klímakonzolt is kapott a Geely –, a bajuszkapcsolókat már nem változtatták meg a fejlesztők. Az FY11-es egyféle, az 1,5 literes háromhengeres turbómotort használó hibrid hajtással (177 LE, 255 Nm rendszerteljesítmény) lesz megvásárolható, a váltó hétfokozatú, duplakuplungos.