124 millió dolláros befektetéssel épített szélcsatornát a Honda Ohio-ban, a Honda Automotive Laboratories of Ohio, azaz HALO elnevezésű létesítmény a márkafüggetlen Transportation Research Center-en belül került kialakításra, azaz a megfelelő díjazás ellenében bárki igénybe veheti azt. Az aerodinamika mellett aeroakusztika (kevesebb, mint 1 óra alatt felszerelhetőek az 502 külső és 52 belső mikrofon) és versenyautók vizsgálatára is lehetőséget ad a létesítmény, amelyre a villanyautók karosszériájának optimalizálása miatt volt szüksége – a General Motors Ultium alapján több villanyautót is fejleszt a Honda –, illetve a japánok által támogatott Indycar versenyautók tesztelésére is lehetőséget ad a HALO.
Maga a szélcsatorna nyolcadmérföld (201 méter) hosszú, az alagút változtatható átmérőjű – 25 négyzetméteren 250 km/órás szelet tud előállítani a 8 méter átmérőjű, 12 lapátos ventilátor 18 négyzetméterre csökkentve a felületet már 310 km/órás szél is előállítható. A HALO különlegessége, hogy a vizsgált járművek mozgó padlón állnak, azaz a kerekek és a jármű hasa alatti gumiszalagok (4 kicsi és 1 nagy) is olyan gyorsan haladnak, mint a szél, tehát akár 320 km/órás tempóval is száguldhat a talaj – ez egyébként egy 12 méter átmérőjű, 180°-ban forgatható padozaton került kialakításra, hogy ne csak a szemből érkező szél hatását lehessen vizsgálni. Egy hatalmas, 5 megawatt (6700 LE) teljesítményű villanymotor mozgatja a ventilátort, amelynek a maximális fordulata 250/perc.