A New Yorki Autószalonon leplezték le a 2020-as modellévi Nissan GT-R Nismo-t, amelynél szó szerint az összes alkatrészt átnézték és szükség szerint módosították a tömegcsökkentés érdekében. Az újfajta karbonsütési eljárással 10,5 kg-ot tudtak megtakarítani a következő karosszériaelemeken: az első sárvédők, a motorháztető, a lökhárítók, a tető, a küszöbborítás és a légterelőt is tartalmazó csomagtérfedél. Más alkatrészeken további 20 kg-ot tudtak megspórolni.
Az első sárvédőkön a GT3-as versenyautó szellőzőnyílásait helyezték el, ami a kerékjáratból vezeti el a forró levegőt úgy, hogy nem rontja az aerodinamikai teljesítményt, sőt, nagy sebességnél úgy irányítják a légáramot, hogy az ideálisan éri a hátsó légterelőt. A 20 colos Rays kovácsolt felnik tömege is csökkent, a Dunlop új fejlesztésű abroncsai 11%-kal nagyobb tapadófelületet biztosítanak a keskenyebb árkokkal és szélesebb futófelülettel, a jobb tapadás jobb kanyarvételi és dinamikai tulajdonságokat biztosít a 2020-as GT-R Nismo-nak.
A 3,8 literes V6-os biturbó továbbra is 600 lóerős teljesítményű, a 652 Nm-es maximális nyomatékát a 3600-5600/perc tartományban tudja. A hatfokozatú, duplakuplungos váltót újraprogramozták, R-módban gyorsabban kapcsol és jobban választja meg a fokozatot kanyarból kigyorsításnál, finomították a futóműhangolást és jobb kormányérzetet biztosít a továbbfejlesztett szervo. A Brembo fékrendszerben nagyobbak a tárcsák (elöl 410 mm, hátul 390 mm), jobb lett a fékreakció, és a nyergeket olyan speciális sárga festékkel vonják be, ami akár 1000°C-os hőmérsékletet is kibír.