Jelentősen megnehezíti a mozgáskorlátozottak szállítását az elektromos átállás, a német Paravan nevű karosszériaépítő a Hyundai Staria típusra váltott, mert annak még viszonylag alacsonyan van a padlója, a brit Motability Operations nevű nonprofit vállalkozás (havidíjért cserébe biztosít átalakított járműveket mozgáskorlátozottaknak, majd 3-5 év után értékesíti azokat) az előre menekülést tanulmányozza a Callum stúdió által most elkészített eVita nevű járművel.
A digitális ábrákon a Stellantis modul egyterűjének a műszerfalát látjuk, és azt is megemlítik, hogy a Stellantis támogatást nyújtott a projekthez. Át kellett rendezni az egyébként a padló alá épített akkumulátor-csomagot, hogy meg tudják valósítani a hátsó rámpát, ami a kerekesszékes utas be- és kiszállását teszi lehetővé; a felfelé nyíló szélvédő az esőtől védi az utast. A belsőt a Motability Operations több ezer ügyfelének visszajelzései alapján alakították ki, a hátsó oldalfalakon könnyen használható tárolókat helyeztek el, az első ülések mögött pedig saját konzolt kap a mozgássérült utas, ahol lehetősége van kütyütöltésre és azok biztonságos használatára is.
A sofőr dolgát azzal könnyítik meg, hogy a jobb hátsó sárvédő mellett a kocsi orrára is került egy elektromos töltő-csatlakozó, amivel az 50 kWh kapacitású telep tölthető – 320 km-es hatótávolságot becsülnek az egyelőre csak digitálisan létező eVita személyautónak. A Motability Operations aktuálisan 34 000 speciálisan átépített járművet üzemeltet, amivel mintegy 750 000 mozgáskorlátozott mobilitási igényeit látják el, évi 4-5 000 darab járművet állít forgalomba. Jelenleg vizsgálják, hogy ekkora sorozatnagyságnál megéri-e a sorozat-átépítés.