Alapvetően csak az első lökhárítóhoz nyúltak hozzá a Citroën formatervezői, mégis teljesen átalakították ezzel a C3 Aircross megjelenését, hiszen nagyobbra vették a hűtőrácsot, amelyet teleszórtak „éles” pengékkel, a LED-es technológiára váltással pedig csíkszerű lett a korábban négyzetes alsó fényszóró; hátul a lámpákat cserélték le.
Az eddiginél több lehetősége lesz az ügyfeleknek egyedi megjelenést adni az autónak, a 7 karosszériaszín közül három új (Khaki Grey, Voltaic Blue és Polar White), ezeket 4 színcsomaggal lehet kombinálni (új az Anodised Orange és az Anodised Dark Blue), a tető fekete vagy fehér lehet. Az áttervezett dísztárcsák és felnik teszik teljessé az új megjelenést. Az utastérben négy hangulat közül lehet választani, az alapon kívül van Urban Blue, Metropolitan Graphite és Hype Grey, utóbbiakhoz rendelhető a 15 mm-rel vastagabb párnázással rendelkező komfortülések.
Nem változott az igényekhez alakítható beltér, a kettéosztott hátsó ülések 150 mm hosszúságú sínen tologathatóak, támlájuk állítható, az anyósülés támlája is előredönthető, ilyenkor 2,4 méter hosszú tárgyakat lehet szállítani. A csomagtér alaphelyzetben 410-520 literes, a hátsó ülések ledöntését követően 1289 literes. Az első ülések között immár nagyobb a tároló, a fejegység 9 colos képátlójú érintőképernyőt kap. A megújult Citroën C3 Aircross 110 és 130 lóerős turbómotorral, 110 és 120 lóerős dízelmotorral választható, a gyengébbek hatfokozatú, kézi kapcsolású, az erősebbek hatfokozatú automatikus váltót kapnak.