Rossz minőségű utak, hiányos karbantartó-hálózat és állandó túlterhelés – ezekre az elvárásokra szabták az orosz MAZ gyár legújabb, a 4371-es teherautó alvázára felépített 131.020-as típusjelzésű autóbuszát, amely orrmotoros és hátsókerékhajtású.
A karosszériát a lehető legjobban leegyszerűsítették, egyszerű kerek fényszórókat kapott a homloklemez, sík üvegből készül a szélvédő, az oldalsó ablakok egyformák, így csak egyfélét kell készleten tartani az esetleges javításhoz. Az összesnél nyitható a felső rész a szellőzés megteremtésére, a tetőn nincs szellőzőberendezés, hiszen az jelen esetben a csomagtartó – de jellemző, hogy itt is utaznak emberek –, amelyet a hátfalon elhelyezett létrán keresztül lehet megközelíteni. A fehér fényezés a lehető legjobban visszaveri a napfényt.
Autóbusztól szokatlan módon vonóhorog – teherautó pótkocsinak – is van a jármű végén, ami extra bevételi forrást jelenthet a vásárlónak. Orosz gyártású MMZ dízellel és orosz Saaz váltóval, vagy amerikai Cummins dízellel és kínai Fast Gear váltóval kínálják a Maz Afrika-buszát, a vételárról nincsenek információink.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!