A kínai Changan márka számára új volt a korábbi haszonjárművekhez képest sokkal személyautósabb K70-es pickup, ezért annak fejlesztéséből már kezdettől fogva bevonták a PSA Csoport mérnökeit is, aminek az itt látható Peugeot Landtrek nevű pickup lett az eredménye. A franciák által megkövetelt minőségbiztosításnak köszönhető, hogy a kínai gyártó 4 év/200 000 km garanciát és 10 év átrozsdásodás elleni garanciát vállal a konstrukcióra.
Alapvetően két kialakítással választható a gép, van fényezetlen lökhárítós munkagép plató nélkül, szimpla- vagy dupla fülkével és van duplafülkés luxuskivitel. Mindegyikben közös az 1-1,2 tonnás terhelhetőség, a dupla fülke mögé két EUR-raklap fér el, a szimpla mögé pedig három – annak köszönhetően, hogy utóbbi karosszéria 6 centivel hosszabb, 5,39 méteres. A platót LED-ek világítják meg és 12V-os elektromos csatlakozás is van itt. Az utastérben a 3008-asból érkező kormánykereket és az 5008-asból érkező 10 colos központi kijelzőt lehet megtalálni a luxusváltozatban. A munkakivitelben háromszemélyes első üléspad is kérhető.
A létraalvázat japán segítséggel fejlesztették, a dízelmotor 1,9 literes, 16 szelepes, változó geometriás turbóval ellátott négyhengeres 150 LE/350 Nm teljesítménnyel, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású. A benzines 2,4 literes turbó 210 LE/320 Nm teljesítménnyel, itt a hatos kézi váltó mellett a Punch Powertrain hatfokozatú automatája is kérhető. A kapcsolható összkerékhajtás feláras, ahogy a gombnyomásra zárható hátsó differenciálmű is.
A Peugeot Landtrek pickupot a világszerte érvényben lévő – így EU-s – előírásoknak megfelelően fejlesztették, a forgalmazás először Latin-Amerikában és Afrika Szaharától délre található területein indul, és nem szerepel a tervek között az európai forgalmazás.