Márciusban jelentette be a Honda és a Sony, hogy közös vállalatot hoznak létre villanyautók gyártására, a CES kiállításon pedig egy újabb tanulmányautóval együtt bejelentették a Sony Honda Mobility által életre hívott Afeela márkát. Ez majd 2025 első felében kezdi gyűjteni a megrendeléseket, az értékesítés 2025 végén indul és az első autókat 2026 tavaszán adják majd át a tulajdonosaiknak Észak-Amerikában.
Érdekes módon a CES kiállításon bemutatott prototípusnak nincs külön neve, ránézésre az a Sony által 2 évvel ezelőtt bemutatott Vision-S nevű személyautó továbbfejlesztése. Látszik, hogy mindent az alacsony légellenállásnak szenteltek alá, nincsenek külső tükrök, kilincsek, lágyan íveltek a felületek. A fényszórók között egy digitális kijelzőt helyeztek el, amelynek segítségével az autó vagy az utasok képes kommunikálni a külvilággal.Az utastérben faltól falig képernyő borítja a műszerfalat, egyébként igyekeztek minden peremet lekerekíteni, a színek számának korlátozásával is minimalizálták a megjelenést. Olyan, alacsony környezeti terhelésű kárpitanyagot használnak, ami önmagában tisztítja az utastér levegőjét.
Az önvezető rendszer bizonyos körülmények között (feltérképezett gyorsforgalmi utak) képes lesz a 3-as szintű ténylegesen autonóm közlekedésre, városban 2+ szintet ígérnek, azaz a vezető nem engedheti el a kezelőszerveket – erre külön figyel érzékelő. Az autó egyébként összesen 45 érzékelővel (lézeres letapogató, radarok és kamerák) figyeli a környezetét és a sofőrt, az érzékelőket a Sony szállítja, a gyakorlati tapasztalatokat a Honda; a Sony Honda Mobility egyébként a Qualcomm Snapdragon Chassis megoldását használja. Az ember-gép kapcsolatot virtuális segéd, személyre szabható használat könnyíti meg, illetve a tény, hogy azért van néhány dedikált kapcsoló az alapvető klímafunkciók vezérlésére, illetve a kormány küllőin és a kormánytól balra vannak még hagyományos kapcsolók.
Az Afeela márka létezését jelző tanulmányautó technikájáról csak annyit árultak el, hogy az összkerékhajtású, se a teljesítményt, se az akkumulátor-kapacitást nem ismerjük. A karosszéria 4895 mm hosszú, 1900 mm széles, 1460 mm magas, a tengelytávolság 3000 mm. Elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink felfüggesztést használnak, elöl 245/40 R21, hátul 275/35 R21-es méretű abroncsokkal.