2023-ban fut neki a Nürburgringnek az STi E-RA (Electric Record Attempt) elnevezésű versenyautó, ahol megpróbálnak 400 másodpercnél (6:40) gyorsabb köridőt futni. A Subaru márka számára új formai elemek között találjuk a renaultos menetfény-patkókat, megvilágítottak a logók, hatalmasak a légterelők. Minden egyes keréknél egy-egy hajtómotor van, amit a Yamaha készít, a rendszerteljesítmény 800 kW/1088 LE, az akkumulátor 60 kWh kapacitású. A Yamaha a következő években várható elektromos versenyautó-sorozatokhoz készíti az új hajtómotorját, amelynek első alkalmazása a Subaru E-RA prototípus.
Ennél egy fokkal szerényebb a Solterra STi villanyautó, amelynél csak néhány extra légterelőt és sportosabb futóműhangolást alkalmaznak, extra teljesítményről nincs szó. Ugyanez mondható el a szintén most bemutatott WRX S4 STi-ről, amelynél nincs szó a motorteljesítményről, csak az extra légterelőkről, amelyeket rózsaszínre is festettek.