A francia Delage márka 1905-1953 között létezett, és mintegy 42 ezer luxusautót állított elő. Most rögtön két autón is dolgoznak a márka visszatérésével foglalkozók, a márkatulajdonos, 1956-ban alapított Les Amis de Delage, azaz a Delage Barátai nevű egyesület a V12-es motorral szerelt eltűnt prototípust építenek újjá, ezzel párhuzamosan Laurent Tapie vállalkozó egy teljesen új fejlesztésű hibrid szuperautót készít D12 néven.
A karbonból készített D12-es különlegessége, hogy a karcsú karosszériába a felnyíló utastértetőt keresztül kell beszállni, és a szélvédő előtt van egy ablak, amelyen az első felfüggesztést lehet csodálni. Az utastérben a vezető és utasa egymás mögött ülnek vékony karbon kagylóülésekben, kormánykerék helyett a Knight Rider sorozatban látott kezelőszervet használnak, a műszerfalon három darab monitort helyeznek el, és Focal hifi is van a fedélzeten.
Két változatban lehet majd megvásárolni a Delage D12-est, mindkettőben közös a 7,6 literes V12-es szívómotor 1004 lóerős teljesítménnyel. A Club és a GT között a lágyhibrid rendszer jelenti az eltérést, a Club esetén mindössze 20 lóerős az indítógenerátor, amely klasszikus rásegítőként működik, illetve a tolatást teszi lehetővé – a rendszerteljesítmény 1024 lóerő. A GT ezzel szemben 112 lóerős indítógenerátort kap nagy kapacitású akkumulátorral, így viszonylag sokat tudja élvezni az 1115 lóerős rendszerteljesítményt a sofőr, igaz, a saját tömeg 90 kg-mal magasabb a Club tömegénél.
Az alkotók szerint a GT gyorsulása jobb lesz, de versenypályán a Club-bal lehet majd jobb köridőt elérni, amit be is akarnak majd bizonyítani a Nürburgring körrekord megdöntésével. A fejlesztőgárda egyébként összesen 20 világbajnoki címmel rendelkezik, köztük az F1-es bajnok Jacques Villeneuve, míg a fejlesztés vezetője a kétszeres túraautó-világbajnok Benoit Bagur. Mindössze 30 darab Delage D12 gyártását tervezik, az adók nélkül legalább 680 millió Ft-ot kell majd fizetni egy-egy példányért.