A CES kiállításon mutatja be a Nissan azt a technológiáját, amely egy érzékelőkkel teletömött, az autóba épített számítógéphez kábelek csatlakozó sapkát jelent, amely a vezető agyhullámait vizsgálja. A japánok szerint azzal, hogy közvetlenül a döntéshozatal forrását vizsgálják, az emberi reakciónál 0,2-0,5 másodperccel hamarabb felismerik, hogy milyen beavatkozás készül.
A Brain-to-Vehicle, azaz B2V rendszer arra jó, hogy annak segítségével az autó fel tud ismerni olyan veszélyhelyzeteket, amit mondjuk az önvezető autó érzékelői még nem vettek észre, de az esetleges manőverekre is jobban fel tud készülni az autó. Itt most arra kell gondolni, hogy a kényelmes módban haladó autó hirtelen sportosba vált át, ha azt érzékeli az agyhullámok alapján a számítógép, hogy most hirtelen kormánymozdulat következik.
De arra is használható a B2V technológia, hogy az autó nyugtató belső környezetet termet a hangulatvilágítás és az illatpatron segítségével, ha azt érzékeli, hogy a vezetője netán ingerülten ül a volán mögé, illetve a fáradtságfelismerés is sokkal megbízhatóbban és hamarabb működik a ma alkalmazott megoldásoknál.