Mintegy 10 kg-mal csökkentették a mérnökök a Lexus LC kupé tömegét, ami nem tűnik soknak az 1941-2012 kg-os saját tömeg mellett, de mivel ezt a rugózatlan tömegből tették, a hatás igenis jól érezhető – bár LC használónak kell lenni ahhoz, hogy ezt a gyakorlatban is érezze az ember. Az alsó lengőkarok immár alumíniumból készülnek, a felnik tömege is csökkent, könnyebbek lettek maguk a csavarrugók, a stabilizátorok immár csövek – a hátsónak a merevségét megnövelték a kanyarstabilitás javítása érdekében. A menetstabilizáló aktív kanyarsegéd funkcióval bővült, tempós haladásnál az ívbelső kerék fékezésével segíti az elfordulást az elektronika.
Az LC 500-asnál úgy hangolták a tízfokozatú automatikus váltót, hogy az a leggyakrabban használt 50/70%-os gázpedálállásnál magasabb fordulatszámokat enged felkapcsolás előtt, az LC 500h hibrid négyfokozatú automatikus váltója hajtűkanyarnál immár másodikba kapcsol vissza az eddigi harmadik helyett, hogy jobban tudjon kigyorsítani. Új elem az extralistán a karbon tető, a 10,3 colos képátlójú képernyővel rendelkező fejegység pedig már Android Auto kapcsolódást is nyújt – eddig csak Apple CarPlay volt a fedélzeten.