2016-ban érte el a csúcspontját a Mazzanti manufaktúra aktuális modellje, az Evantra Millecavalli nevének megfelelően 1000 lóerős motort kapott, a legújabb Pura modellnél nem a teljesítményre, hanem a vezetési élményre koncentráltak. Az ülések mögé a GM 6,2 literes kompresszoros V8-asa kerül 761 lóerős (6300/perc) teljesítménnyel és 910 Nm-es (4300/perc) nyomatékkal – az orr-középmotoros Corvette ZR-1-es motorjáról van szó –, a váltó hétfokozatú szekvenciális.
A vezetési élmény maximalizálása érdekében a saját tömeget levitték 1,3 tonna alá, így a 0-100 km/óra gyorsulás mindössze 2,9 másodpercig tart és a csúcssebesség meghaladja a 360 km/órás tempót. A fékrendszert a Brembo szállítja, a karbon-kerámia tárcsákat hatdugattyús nyergek szorítják. A többi Mazzanti Evantárhoz hasonlóan a Pura modellt is a vásárlóra szabják, nem csak a bőrkárpit színét és esetleges mintáját, de a vezetési pozíciót is.