A 911-es sorozatnál nagy sikere volt a T modellnek, amely a GT3-as változat volt civilebb belsővel. Ehhez képest a 718 Boxster és 718 Cayman esetén más irányból közelítik meg a kérdést a fejlesztőmérnökök, nem a csúcsmodellt szelídítik meg, hanem az alapváltozat vezetési élményét maximalizálták.
Ennek megfelelően a 2,0 literes, 300 lóerős turbós boxert kapja az autó, a felfüggesztés az egyébként ehhez a motorhoz nem elérhető, 20 mm-es ültetéssel együtt járó PASM-sportfutómű, a Sport Chrono csomag mellett még a kézi váltó esetén rövidebb kapcsolási utak és elektronikusan vezérelt zárású differenciálmű is jár. A vezetési élmény javítása érdekében még aktív motor- és váltótartó bakok is vannak a fedélzeten.
Az utasteret a minimalizmus jellemzi, a belső kilincsek helyére egyszerű szíjak kerülnek (alapesetben fekete, extraként piros), az érintőképernyős fejegység felár nélküli extra, az ülések bőr/szövet kárpitot kapnak. A 0-100 km/óra gyorsulás kézi váltóval 5,1, PDK-val 4,7 másodpercig tart, a csúcssebesség 275 km/óra. A Porsche 718 Cayman T és Boxster T már rendelhető, az első példányokat tavasszal kapják meg tulajdonosaik.