Okos, számítógéppel vezérelt hátsó differenciálművet kap az Alfa Romeo Giulietta QV, amelynél mindenféle érzékelő jele alapján dönti el az elektronika, mennyire zárjon össze a két féltengely, illetve hová menjen a nyomaték. Ez is nagy szerepet játszik abban, hogy az 510 lóerős sportszedán olyan gyors a Nürburgringen. Azonban úgy tűnik, hogy az olasz fejlesztőmérnökök arra nem gondoltak, mi van ellenkező esetben, amikor például a spoilereket féltve lassan próbál meg beállni egy kocsibejáróba. Jason Cammisa, a Motor Trend újságírója próbálta meg ezt, és nem járt sikerrel, ahogy azt az alábbi videó is bizonyítja.
A merev karosszéria és a rövid rugóutak miatt a levegőbe emelkedett a bal hátsó kerék, az alacsony tempó miatt pedig nem lépett működésbe az aktívan vezérelt differenciálzár, így szégyenszemre, a levegőben forgó hátsókerékkel akadt el az olasz kocsi.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!