Ha nincs is veszélyben a Caterham Seven léte, azért hamarosan komoly változásokra lehet számítani az autóval kapcsolatban. Addig is azonban a régi Duratec Ford négyhengeressel szerelt változatnak elkészítették az eddigi legdurvább kivitelét, amelyet R620 névre hallgat.
A Goodwood FoS-on mutatják majd meg a nagyközönségnek az R500 utódát. A tömegből már nem tudtak mit lefaragni, így inkább a motor teljesítményt növelték tovább. A 2,0 literes lökettérfogatú Duratec négyhengeresre új, nagyobb teljesítményű kompresszort szerelnek, aminek köszönhetően 50-nel, 311 lóerőre nő a teljesítménye.
Az orrkúp áramvonalasabb lett, ezen kívül javítottak a hűtőrendszer teljesítményén is, és a 13 colos felnikre az eddiginél is jobb tapadású abroncsokat szerelnek. Mindezeknek köszönhetően a nagyjából fél tonna tömegű Caterham R620 2,8 másodperc alatt gyorsul 96 km/órás sebességre, csúcssebessége 250 km/óra – mindez a széria váltóval, más áttételezés is kérhető annak függvényében, jobb gyorsulásra vagy netán jobb végsebességre vágyik a kedves vásárló. Valószínűleg hamarosan majd a csúcsmodellnél is bemutatják az EcoBoost generációs turbómotort, amely még erősebb lesz majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!