A japán THK beszállító is ott lesz a Japan Mobility Show kiállításon, ahol nem csak az általa készítet alkatrészeket állítja ki, de rögtön egy tanulmányautót is készített, amelyben beépítve megtalálhatóak a termékei. Az LSR-05-ös neve a Luxury, Sport és Revolution szavakból áll össze, a számmal a cég több mint 50 éves történetére utalnak. Az akkumulátoros-elektromos szabadidő-autó megjelenését az SN Design nevű stúdió készítette, ezt a Nissan korábbi vezető formatervezője, Shiro Nakamura alapította, miután nyugdíjba vonult.
Meglepően reális autót látunk, a karosszéria hossza 4995 mm, szélessége 1965 mm, magassága 1530 mm. Az utastérben 4 ülést helyeztek el, itt különlegesség a rejtett sín, amely lehetővé teszi az első ülések hosszanti állítását úgy, hogy maximális hely jut a hátul ülők lábainak-lábfejeinek. Fa és hasított-bőr borítja a felületeket, a műszerfal az utastér teljes szélességét elfoglaló képernyőt jelent. A THK LSR-05 800 voltos nagyfeszültségű rendszert használ, hátul kerékagy-villanymotorokat (126 LE) használnak, elöl 1 darab 299 lóerős hajtómotort; a rendszerteljesítményt nem árulták el, de ha Tesla-módszerrel matematikailag összeadjuk a számokat, 551 lóerőt kapunk. Az akkumulátorról semmit nem árultak el, de azt tudjuk, hogy indukciós töltésre is van lehetőség. Utóbbi mellett a THK aktív lengéscsillapítói, összkerék-kormányzása és elektromos fékei (?) is ott vannak az LSR-05-ös fedélzetén.