A Mahindra legújabb egyterűje a személyautók és a terepjárók világának legjobb elemeit egyesíti, ezért kapott alvázas felépítést, keresztben beépített motort és elsőkerékhajtást. A karosszériát a cégcsoporthoz tartozó Pininfarina műhelyben rajzolták meg – cápa ihlette a formatervezőket -, a műszaki fejlesztésből az új észak-amerikai központ is kivette a részét.
Hét- vagy nyolcszemélyes utastér kérhető, a teljesen sík padlón a középső sort lehet az igényekhez alakítani, tehát a középső ülés lehajtását követően beljebb lehet tolni a szélső üléseket, és ezeket hosszában is lehet állítani. Az utastérben hat, 180 centi magas ember fér el kényelmesen. Új fejlesztésű, négyhengeres, 1,5 literes turbódízel az egyedüli erőforrás, a 123 LE/302 Nm teljesítményű motorral 5,7 l/100 km a szabványos fogyasztás az indiai norma szerint.
A létraalvázra ráhelyezett karosszéria 52%-át nagyszilárdságú acélból sajtolják, egyébként dupla légzsák, blokkolásgátló jelenti a biztonsági felszerelést, illetve kiemelik még azt is, hogy alapáron kap négy tárcsaféket a Mahindra Marazzo egyterű. Automatikus segélyhívó rendszer is van a fedélzeten, a légzsákok aktiválásakor az autó a párosított mobiltelefonban beállított segélyhívó számra küld üzenetet. Az alapár hétszemélyes kivitelben 3,95 millió Ft-nak megfelelő rúpia.