2022 tavaszán kerül a kereskedésekbe a Porsche Taycan harmadik karosszériaváltozata, amely valójában a már ismert Cross Turismo a szabadidő-autós körítés nélkül. A hátsó fejtér 45 mm-rel nagyobb a kupénál, a csomagtér támladöntés után 1200 literes lehet. A kombival egyszerre debütál az új üvegtető, amelynél folyékony kristályokat tartalmazó fóliát helyeznek az üvegrétegek közé, ezek gombnyomásra átlátszóról áttetszővé teszik a tetőt, megkímélve az utasokat a nap vakításától, de még természetes fényt engedve az utastérbe.
Kezdetben a Sport Turismo nevű karosszériaváltozat csak a szintén most debütált GTS hajtással lesz elérhető, ennél 598 lóerő a rendszerteljesítmény ha a vezető aktiválja a rajtautomatikát, és ilyenkor 3,7 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást tud realizálni. Az optimalizált vezérlőszoftverrel csökken a Taycan GTS szabványos fogyasztása, így ez az első modellváltozat, ami 500 km-t meghaladó hatótávolsággal rendelkezik – a kupénál 439-504 km a szabványos érték, a kombi 424-490 km-t tud.
A GTS betűkkel hagyományosan a legjobb vezetési élményt nyújtó autókat jelölik a zuffenhauseniek, ezért ennél a Taycannál áthangolták a légrugós felfüggesztést, így nagyobb kanyartempóra képes az autó, felár ellenében adják a hátsókerék-kormányzást, az elektronikus menetzajt is lecserélik. Fekete díszeket kap a karosszéria kívül-belül.