Magyarországon ugyan nem forgalmazzák a Renault Kangoo személyautó változatát, de ez a tény várhatóan megváltozik a most bejelentett akkumulátoros-elektromos kivitel érkezésével. Van egy nagyon fontos újdonsága is az immár Kangoo E-Tech Electric néven futó autónak, mégpedig hogy ennél praktikus módon megoldották a töltőkábel elhelyezését.
A nagy méretű csomagtér bal oldalfalában alakítottak egy olyan lenyitható fület, amelyre a feltekert kábel felakasztható, és gondolván az esetleg esővizes-latyakos kábelre, a padlóra került egy olyan zsák, ami felfogja a lecsöpögő szennyeződést. Van még egy fontos gyakorlati eltérés a benzines/dízel modellekhez képest, mégpedig a sínen tologatható, állítható támladőlésű második sor, még a jelenleg elérhető rövid karosszériánál is. Alapesetben egyébként 850 literes a csomagtér, amelyet egészen 2,5 köbméterig lehet kibővíteni.
Újdonság még a hűtőrács-betét, amely jelen esetben a töltő-csatlakozást is rejti, teljesen digitális a műszerfal, mert ott az elektromos hajtással kapcsolatos extra információkat is meg kell jeleníteni. A lítium-ion akkumulátor nettó 45 kWh kapacitású, amivel WLTP-szabvány szerint 285 km a hatótávolság, a Renault 8 év/160 000 km garanciát vállal a telepre (70%-os maradék-kapacitás). A fedélzeti töltő 11 vagy 22 kW teljesítményű, a telep 80 kW-os villámtöltés fogadására képes. A hajtómotor 109 LE/245 Nm teljesítményű, Eco-üzemmód választásakor 76 lóerőre korlátozza az elektronika a teljesítményt és 110 km/órára a végsebességet, 3 intenzitással működhet a fékenergia-visszatermelés.