Az autóiparban azért nem szoktak légből kapott számokat bemondani, ha becslésről van szó, inkább csak arról, hogy a hivatalos mérési procedúra eredményét feltételes módban tálalják. Az új Range Rover luxusterepjárónál első körben például WLTP-szabvány szerint 100, a gyakorlatban inkább 80 km-es elektromos hatótávolságot ígértek a plug-in hibrid modelleknek.
Most megjöttek a hivatalos, a hatóság által mért értékek, amely szerint a bruttó 38, nettó 31,8 kWh kapacitású teleppel a WLTP-hatótávolság 113 km, a gyakorlatban pedig 88 km-rel számolhat majd a Range Rover P440e vagy P510e használója. A britek azért adnak meg külön gyakorlati értéket, mert tisztában vannak azzal, hogy a Range Rover vásárló nem fog fűtés/hűtés nélkül vacogni a hatótáv maximalizálása érdekében, nem fog lemondani a kényelmi berendezésekről.