Amíg a középső Range Rover Sport sorozatban sportmodellként állítják be az Ingenium motorcsaládhoz tartozó, elektromos légsűrítővel és 48V-os lágy-hibrid hajtással felszerelt 3,0 literes turbómotort, a csúcsmodell Range Rover esetén az alacsony fogyasztásra helyezik a hangsúlyt, a szabványos átlag 9,3 l/100 km az új motorral – ez 12%-os megtakarítást jelent, míg a részecskekibocsátás 75%-kal alacsonyabb a korábbinál.
Alapesetben 400 lóerő és 550 Nm a teljesítmény, ami 6,3 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra és 225 km/óra csúcssebességre elég, egyes piacokon lesz majd 360 lóerős változat is. Az új motor érkezésével kicsit módosul a kínálat, az Eiger szürke színt a Corris szürke, a Portofino kéket pedig a Loire kék váltja, és van egy új, magasfényű fekete színű 22 colos felni is. Többet tud a LED-es fényszóró, amely a vezető vakításának csökkentése érdekében nem világítja meg a táblákat, és a bal/jobbkormányos közlekedéshez illően lehet kiválasztani a megvilágítást. Új telefoncsatlakoztatási lehetőséget kapott a fejegység.