Mostantól kezdve PSA Csoport névre hallgat a francia autógyártó, amely a Citroën, DS és Peugeot márkákat birtokolja. Most ismertették a Push to Pass névre hallgató ötéves tervüket, amelynek részeként régiónként, márkánként évente legalább egy új modellt piacra dobnak majd.
Összesen 26 személyautó és 8 kis haszonjárművet dobnak piacra 2021-ig bezárólag, ezek között 7 darab hálózatról tölthető hibrid és 4 akkumulátoros-elektromos autó is lesz. Saját fejlesztésű és átvett autók is lesznek ezek között, például a hamarosan várható, 1 tonnás terhelhetőségű pickup minden bizonnyal egy átmárkázott Toyota Hilux lesz, ezen kívül hamarosan várható a Peugeot 3008/Opel Meriva közös, szabadidő-autós irányba elvitt utóda, Kínában már nagyon készülnek az új, szögletes vonalvezetésű, lépcsőshátú Citroën C6-os piacra dobásása.
2018-ig 10 százalékkal akarják növelni a PSA Csoport forgalmát, ezt 2021-ig további 15 százalékkal akarják növelni, ennek érdekében jobb ár/érték arányú autókat dobnak piacra és például nagyobb figyelmet fordítanak az új digitális technológiák térhódítására, legyen szó a járművekről vagy épp a forgalmazásról. A cél, hogy fenntartható, tartós növekedési pályára kerüljön a francia cég.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!