Három évig tartott, mire a tanulmányból sorozatgyártású, megvásárolható autó lett, de végül csak elkészült a Hyundai-Kia konszern prémiummárkájának, a Gensisnek a GV80-as nevű szabadidő-autója. Ezzel rögtön a kategória közepébe lépnek be, ahol a legádázabb harc folyik a vásárlókért.
A tanulmányhoz képest egyébként nemhogy visszavettek a részletekből, hanem épp ellenkezőleg, nagyobb lett az ötszögletű hűtőrács, és a vízszintesen kettéosztott lámpák is hangsúlyosabbak. A méretadatokat nem részletezték, hiszen a gyár szerint elég tágas az autó, ellenben azt kiemelték, hogy világújdonság menetzajokat kiszűrő aktív zajkioltó technológia, ami az észlelés után 0,002 másodperccel már kibocsátja a hangszórókból az ellentétes fázisú hangot. A vezetőülés hét légpárnával rendelkezik, minden eddiginél jobb masszázsfunkciót képes így nyújtani.
A műszerfal tetejére 14,5 colos központi kijelző kerül, de vannak még fizikai kapcsolók is a legfontosabb funkciókhoz, a központi kezelőszerv írásfelismerő funkciója nem csak nyomtatott, de folyóírást is képes értelmezni. Az elektronikusan vezérelt felfüggesztés aktívan érzékeli és reagál az úthibákra, széria a nyolcfokozatú automatikus váltó és a hátsó tengelyen elektronikusan vezérelt sperrdifferenciált használó összkerékhajtás. Dél-Koreában 3,0 literes V6-os turbódízellel (278 LE/600 Nm) indul a forgalmazás, később jön majd a 2,5 literes négyhengeres turbó (300 LE/422 Nm) és a 3,5 literes V6-os biturbó (375 LE/530 Nm).