Még a hivatalos világpremier előtt pár nappal adott a hírt a Porsche arról, hogy egy álcázott prototípussal megdöntötték a villanyautók Nürburgring-körrekordját, ami 7 perc 42 másodperc lett. Elon Musk ezt követően személyes ügyének tekintette, hogy elhódítsák a rekordot, és idő közben már két autót is küldtek Németországba. Apró szépséghiba, hogy a Tesla nem sorozatgyártású autóval próbálkozik, hanem a jövőre megvásárolható P100D+ típussal, amelynek a felfüggesztését, a kerekét is módosítják a szériaállapothoz képest. Jól értesült források szerint egyébként a Tesla prototípusok már 7 perc 23-as köridő magasságában járnak, a hivatalos bejelentés még várat magára.
Azonban a Porschénak is van a tarsolyában még puskapor, hiszen ahogy azt a Car&Driver újság kiderítette Stefan Weckbachtól, a Taycan modellsorozat főnökétől, az álcázott prototípus a gyengébb Turbo kivitel volt. Ennek 671 lóerő a csúcsteljesítménye, szemben a Taycan Turbo S 761 lóerejével; az igazsághoz hozzátartozik, hogy egyszerre csak 2,5 másodpercig tud ennyi teljesítményt kivenni az akkumulátorából a Porsche, és tartósan „csak” 625 lóerőt tud a Taycan. Talán az álca nélküli autóra vártak az igazán gyors körrel a zuffenhauseniek…
Persze lehet, hogy a Tesla Model S P100D+ mindettől függetlenül körrekordot állít be a Nürburgringen, hiszen az amerikaiaknak van két pótülés a tarsolyában, mármint a csomagtartójában. A hétszemélyes villanyautók körrekordját egészen biztosan nem hódítják el tőlük egy jó darabig.