Sokáig tartott, de végül a Lincoln is rájött arra, hogy a gazdag emberekről rengeteg pénzt lehet legombolni a gyári extrákon felül az úgynevezett egyéni kialakításokkal – nem is kellett messzire menniük az ötletért, ott van például az anyamárka Ford Európában is elérhető Individual kiegészítői.
A Lincoln esetén ezt a programot Black Labelnek hívják – biztos sok whiskeyt ittak a névadással megbízott emberek, és az üveg címkéjén ezt találták a legjobban hangzó és legkevésbé márkanévjegynek számító szövegnek. Nem csak az autó lesz különleges, már a vásárlásnál is egy külön asszisztens segít teljesíteni a kedves ügyfél minden egyedi kívánságát, és a későbbiek folyamán is ezzel a személyes kapcsolattartóval kell például a kötelező szervizeket egyeztetni.
A hangsúly persze az utastér kialakításán van, ahol prémium bőröket, alcantarát és igazi fából faragott betéteket használnak. Eleinte három hangulat van: Modern Heritage, Indulgence és Centre Stage. Utóbbinál a piros-fekete színkombináció elég drámai, főleg hogy a megszokott fonákja a kombináció, azaz fekete az ülés kárpitja és piros a tetőkárpit.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!