Már régóta szó volt róla, de csak most jelenik meg az első kínai autógyártó az Egyesült Államok piacán, ráadásul nem valamelyik nagy konszernről van szó, hanem a Kandi Technologies Group nevű villanyautó-gyártóról. Ők valamiért nem a legzöldebbnek kikiáltott Kaliforniát, hanem a nagy méretű benzin- és dízelmotorral szerelt pickupok hazáját, Texast választották hídfőállásnak, Dallasban és környékén árulják majd autóikat.
Két típussal indul a forgalmazás, mindkét esetben 20 lóerő teljesítményű villanymotor hajtja az első kerekeket. A gömbölyű K27-esnél 245 cm-es a tengelytávolság és 346 cm-es a hossz, az akkumulátor kapacitása 17,69 kWh, ami 161 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, az elérhető csúcssebesség 100 km/óra. A szögletes K23-as tengelytávolsága 265 cm, a teljes hossz 397 cm, ennél már 41,4 kWh kapacitású az akkumulátor, ami 302 km-es hatótávolságot jelent.
Alapvetően a középosztályt célozzák a Kandi villanyautókkal, ahol harmadik-negyedik autóként (például az épp jogosítványát megszerző gyermeknek) jelenhet meg a háztartásban. Erre azért is megvan az esély, mert már listaáron is olcsóbbak a többi villanyautónál a járművek, míg az elérhető 7500 dolláros adókedvezménnyel a K27-es 12 999 dollárba (3,8 millió Ft) kerül, míg a K23-asért 22 499 dollárt (6,6 millió Ft) kell fizetni.