Egyre több az olyan baleset a japán utakon, amelyet a pedálok összekeverése okoz. Ez ellen véd a Honda új vezetőtámogató rendszere, amely a Sensing csomag részeként figyeli az autó előtti területet, és ha akadályt észlel és ezzel egyszerre a gázpedál lenyomását, akkor felülbírálja a vezető döntését, és nem engedi gyorsítani az autót. Túlságosan hirtelen gázadással indulásnál 30 km/órára maximalizálja az elérhető tempót az elektronika még akkor is, ha folyamatosan padlógázt ad a sofőr.
A vezetőtámogató rendszer tudásának fejlesztése mellett a Style+Bitter nevű különleges külső-belső kialakítású modell megjelenése jelenti a változást a Honda N-WGN életében, amely műszakilag változatlanul folytatja pályafutását. A kerekeit (opciós az összkerékhajtás) 0,66 literes szívó (58 LE) vagy turbómotor (64 LE) hajtja, a váltó fokozatmentes automata.