A Hyundai H350-es kisteherautó dobozos változatának láttán az ember óhatatlanul azt gondolja, hogy valamit félreértettek a formatervezők, amikor a főnökök példaként hozták fel nekik a Mercedes Sprintert, hogy ezt az autót tessék lemásolni. Mintha szó szerint vették a feladatot, és csak az utolsó pillanatban rajzolták át egy kicsit a hűtőrács környékét mérgesebb megjelenésűre – biztos a főnök szigorú nézése volt a minta.
A kísérteties hasonlóság ellenére műszakilag teljesen saját fejlesztés az utóbbi időkben a kínálatban egyedüli haszonjárműként kínált H1-esnél jó egy számmal nagyobb méretű újdonság. A képeken látható, zárt dobozos és autóbusz változatok mellett természetesen lesznek járóképes alvázak, szimpla- és dupla fülkés platósok is. Első körben azonban a zárt, dobozos áruszállító illetve az ugyanebből a felépítményből készített busz változatokat mutatta csak be a Hyundai a Hannoveri Autószalonon.
Az alap tengelytávolság 3,44 méter, a hossz 5,52 méter, felár ellenében kérhető 3,67 méteres tengelytávolságú modell, amelynél már 6,2 méter a teljes hossz. A félmagas tetővel szerelt dobozos változat utóbbi esetben 12,9 köbméter árut képes elnyelni. A fülke az aktuális divatnak megfelelően akár hatalmas képernyős navigációval is kérhető, ezen felül parkolóradar, tolatókamera, légrugós vezetőülés is rendelhető – csupa olyasmi, ami megkönnyíti a sofőr munkáját.
A motortérben továbbra is a 2,5 literes, négyhengeres turbódízelt találjuk, alaphelyzetben 150 LE és 373 Nm a teljesítménye, a „Power” változat 170 lóerőt és 422 Nm-t tud. A kapcsolásjelző alapáron jár, a motorleállító feláras extra.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!