A terepjáró-specialista Great Wall Motors még 2020-ban dobta piacra a Wey prémiummárkája alatt a Tank 300-ast, azonban gyorsan rájött, hogy nem illeszthető be a szabadidő-autók közé az alvázas, három zárható differenciálművel és Ford Bronco-ra hajazó (hamarabb indult a kínai modell gyártása) megjelenéssel rendelkező terepjáró, így mostantól kezdve már Tank márkanéven árulják azt.
A márkanév-váltással egy időben a Sanghaji Autószalonon leplezik le a Cyber Tank elnevezésű tanulmányt, amelynél a fehér szín, a króm csillogása és a különleges LED-es világítás a meghatározó. A szögletes kerékjárat-szélesítésekkel erősen hasonlít a megjelenés a négyzetre emelt Mercedes-Benz G-osztályra (aminek nemsokára várható a visszatérése), erre csak ráerősítenek a csillag három ágát fejre állítva idéző menetfények, vagy a nagypaneles műszerfal középen három kerek szellőzőnyílással (a középső óra).
A Cyber Tank egyébként szigorúan a látványról szó, nem nyúltak a Tank 300-as technikájához, tehát a motortérben lévő 2,0 literes turbómotor 227 LE/387 Nm teljesítményű, ami nyolcfokozatú automatikus váltón keresztül hajtja mind a négy kereket, az erőátvitelben három zárható differenciálmű található.