Manapság az autó-átépítők között igazi sláger a Porsche 911-es, több vállalkozás is kínál kisebb-nagyobb mértékben modernizált példányokat, a nemrég megalapított francia Nardonne Automotive most a Porsche 928-assal tesz hasonlót. Az első példány a Milan Design Week-en lesz kiállítva, majd utána a Goodwood FoS-ra szállítják át, ahol tovább gyűjtik a megrendeléseket, amelyeket majd 2024-től teljesítenek a reményeik szerint – a vételár nem ismert, de minden esetben egyedi, hiszen attól is függ, az ügyfél szállítja-e a kiindulási alapot, vagy azt a piacról kell beszerezni, és mennyi munka van még a karosszériával…
Az olasz Borromeo & De Silva stúdió készítette el a modernizált megjelenést, amely nem csak az erősen kiszélesített sárvédőkre korlátozódik, a Podium Advanced Technologies műhely készíti karbonból az új karosszériaelemeket. Modern LED-es világítást alkalmaznak, az első felnyíló fényszórókon a mai Porschék 4-es nappali menetfénye ismerhető fel, a hátsó teljes szélességű LED-lámpa is látványos betétet kapott. Ehhez 18 colos kovácsolt alufelniket adnak, amelyet megjelenését az eredeti autó 16 colos öntött alufelnijei ihlették.
Teljesen átalakítják a belső teret is, ahol a lehető legjobban leegyszerűsítették a megjelenést az új műszeregységgel és középkonzollal, utóbbiba a Porsche Classic gyári retró-fejegységét építik új előlappal, ez Apple CarPlay csatlakozást kínál és profi hifiberendezést is vezérel. Mindent Foglizzo bőrrel és Alcantarával kárpitoztak. Műszakilag megtartják a gyári szívó V8-ast, de modern befecskendezéssel annak 400 lóerőre (+50) növelik a teljesítményét, a hátsó tengelyre 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót tesznek, amibe részlegesen önzáró differenciálmű is kerül. Elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat használnak, ami a módosított futómű-geometriával, az elektromos kormányszervo-val és a nagyobb teljesítményű fékekkel sokkal nagyobb vezetési élményt ígér.