A Ford Mustang Mach-E-vel megkoronázta villanyautó-választékát a Ford, annak érdekében, hogy a tömegpiacon is sikeres legyen, lefelé bővíti a választékot. A belépőt a Puma villanymotoros változata jelenti majd, amelynek a gyártását 2024-ben kezdik Romániában. Még ez előtt beérik a Volkswagen-partnerség is, azaz elkészülnek az MEB-alapra felépített modellek. Ebből rögtön kettőt is készítenek, lesz egy normál szabadidő-autó 2023-ban és annak sportváltozata 2024-ben, előbbi az ID.4-es megfelelője, utóbbi az ID.4 GTX-é – még az is lehet, hogy a kétmotoros összkerékhajtással és 300 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkező modellhez a Capri nevet is visszahozzák (az Opel ugye újra piacra lép a Mantával…).
Még a személyautók előtt elektrifizálja haszonjármű-választékát a Ford, hamarosan az európai kereskedésekben is elérhető lesz az E-Transit, a közepes méretű Transit/Tourneo Custom a 2023-ban esedékes generációváltást követően kap akkumulátoros-elektromos változatot – addig marad a jelenlegi hatótávnövelős-elektromos hajtás. A 2024-ben érkező új Transit/Tourneo Courier kezdettől fogva elérhető lesz elektromos változatban.