Azzal tisztában van a Suzuki, hogy egy autógyár hosszú távú fennmaradásához szükség van egy erős hátországra, ami jelen pillanatban nem igazán mondható el Magyarországról. Eltűntek a magánvásárlók, a flottapiacon pedig nem túl erős a cég. De ezen változtatnak.

Első körben új embereket vettek fel, akik a flottaeladásokat erősítenék, illetve hamarosan az Ignis csereakció mintájára a többi modellre is hasonló konstrukciókat dolgoznak ki. Erősítik a márkakereskedő-ügyfél kapcsolattartást, és országos használtautó-adatbázis (a raktáron lévő új autókhoz hasonló) hoznak létre.

A Suzuki Ertiga tágas és praktikus, de a Suzuki képviselői még nem erősítették meg, hogy ez lesz a következő A Suzuki Ertiga tágas és praktikus, de a Suzuki képviselői még nem erősítették meg, hogy ez lesz a következő “mi autónk”

Második körben szeretnének egy autót kifejezetten a magyar és a régiós piac igényeinek megfelelően elkészíteni, amiről két dolog biztos: tágas lesz és olcsó. Mifelénk nagyon számít az alacsony vételár, és az, hogy a csomagtér elég nagy legyen egy család igényeinek lefedéséhez. A nemrég Indiában bemutatott Ertiga egyterű egy ilyen autó, igaz, elképzelhető, hogy azon további módosításokat hajtanak végre. Ne feledjük, az Esztergomban gyártott Ignist is megnyújtották 15 centivel (a hátsó oldalablak vízszintes része) azért, hogy elég nagy legyen a csomagtere.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!