A V8-as biturbó motorral szerelt Mercedes-AMG E 63 kombi is megkapja az egyedi megjelenésű orrot, a 9 fokozatú dupla kuplungos váltót és a 4Matic összkerékhajtást. A 4,0 literes V8-as biturbó 571 LE/750 Nm vagy 612 LE/850 Nm teljesítményű lehet, előbbivel 3,6, utóbbival 3,5 másodperc a 100 km/h-ra gyorsulás ideje, a végsebesség mindkét esetben elektronikusan korlátozott 250 km/h, amelyet felár ellenében 290 km/h-ra emelnek.
Igazi különbséget az jelent, hogy alaphelyzetben egyszerű önzáró hátsó differenciálmű van a fedélzeten, míg az E 63 S-nél elektronikusan vezérelt zárású darab, és utóbbi esetben van Drift-mód, azaz hátsókerékhajtásba lehet kapcsolni az autót. Ekkor persze nem szabad megfeledkezni arról, hogy a 640-1820 literes raktérben megfelelően rögzítse az ember a csomagokat.
A Genfi Autószalonon lesz először látható a Mercedes-AMG E 63 4Matic kombi, a piaci bevezetés az Edition 1 limitált szériával indul, amely designo selenite grey magno vagy designo night black magno színt és AMG Night csomagot jelent az oldalajtók alján elhelyezett világosszürke csíkkal, a 20 colos dupla küllős felnik közepét matt, a peremet fényes feketére fényezik. Az utastérben sárga cérnával feldobott fekete nappa bőr kárpit és a svájci IWC által szállított analóg óra és karbon betétek mellett a kormánykerék Edition 1 felirata jelenti a különlegességet.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!