Még az idén búcsúzik a kínálatból a Ferrari által gyártott V8-as biturbó – aggódni nem kell, az MC20-asban debütált V6-os biturbó váltja –, ezért megragadták az alkalmat az MC Edition limitált széria piacra dobására. A betűkkel a Maserati Corse, azaz a versenysport részlegre utalnak, és arra, hogy 96 évvel ezelőtt nyerte meg a Targa Florio verseny 1500 köbcentis kategóriáját Alfieri Maserati egy Tipo 26-os volánja mögött.
A Ghibli, Quattroporte és Levante modelleknél választható csomagban az első sárvédőkön elhelyezett MC Corse felirat, a B oszlopon látható olasz trikolór található, a típushoz elérhető legnagyobb – 21 vagy 22 col – felniket feketére fényezve, kék féknyergekkel adják. Modena városának színei közül lehet választani, a háromrétegű Giallo Corse sárga fényezésnél speciális kristályok gondoskodnak a különleges csillogásról, a háromrétegű Blu Vittoria esetén matt finist választottak. Napfénytető, Bowers & Wilkins hifi és a vezetőtámogató-rendszer csomag teszi teljessé a csomagot.
A műszerfalon kék karbonból készített betétek és középkonzolra kerülő jelvény, a farmeranyagot is tartalmazó üléskárpit jelenti az újdonságot, a díszvarrást kék és sárga cérnával készítik, a fejtámlára az MC Corse logót varrják. A motortérbe majdnem minden esetben a 3,9 literes V8-as biurbó kerül 580 lóerős teljesítménnyel, a kínai piacon a Ghibli a 350 lóerős V6-os biturbót kapja.