A BMW már korábban bejelentette, hogy az almárkának szánt i elektromos autókat majd közvetlenül ő fogja értékesíteni az internet segítségével, ami elnyerte a márkakereskedők tetszését, hiszen nekik sokkal kisebb befektetést jelent az ilyen piaci bevezetés, főleg egy drága és alacsony volumenű elektromos autónál.
Aztán nem sokkal ezt követően a BMW már arról beszélt, hogy a közvetlen értékesítést más típusokra is kiterjeszti. A tervek szerint létrehoznak egy „Mobile Sales Force” nevű szervezetet, amely nem csak az internet segítségével árul majd autókat, de telefonon is megkeresik a potenciális ügyfeleket, és például előzetes egyeztetés alapján akár házhoz viszik a megvásárolni kívánt autót egy menetpróba erejéig. Erre a BMW német márkakereskedői már rögtön tiltakozni kezdtek, mondván számukra nem elfogadható, hogy az autógyár közvetlenül adjon el autókat a vásárlóknak. Érdekes mérkőzés lesz, az biztos. Először a Németországban július 29-étől megvásárolható BMW i3-as lesz elérhető az interneten keresztül, közvetlenül gyári forrásból.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!