Az Egyesült Államokban a General Motors választás elé állította a Cadillac márkakereskedőket: vagy felkészülnek az elektromos átállásra (új szerszámok beszerzése, szerelők továbbképzése, töltőberendezések telepítése), vagy visszaadják a márkát; a partnerek 40%-a szerint egyszerűen nem éri meg a becslések szerint 200-500 000 dolláros beruházás, és hagyta, hogy a GM kivásárolja őket a meglévő szerződésükből, ez állítólag 274 millió dollárba került. Amíg 2021 elején még 875 Cadillac márkakereskedés volt USA-szerte, mára ez a szám 560-ra csökkent – ez még mindig duplája annak, amit a Lexus, a BMW vagy épp a Mercedes-Benz tart fenn.
Közben a Cadillac arról ad hírt, hogy már több mint 80%-ban készen van az autó fejlesztése, azaz nincs olyan alrendszer, ami nincs legalább ilyen készültségi szinten, és többet már véglegesítettek is. Most indul meg a fejlesztés végső fázisa, amikor már tényleg az utolsó finomításokat végzik a konstrukción, mielőtt 2022 tavaszán megindul a sorozatgyártás. Első közben csak Debut Edition-ként lesz megvásárolható a Cadillac Lyriq, 100,4 kWh kapacitású akkumulátorral és 340 lóerős hátsó hajtómotorral – később lesz összkerékhajtású változat is.