A Peugeot család 210 évvel ezelőtt alapította meg vállalkozását, amelyből aztán a mai autógyár is kinőtte magát, az évfordulón mutatták be az eddigi legnagyobb teljesítményű autójukat, az 508 PSE, azaz Peugeot Sport Engineered kivitelét. Egy benzinmotor és két villanymotor hajt, a hálózatról tölthető hibrid hajtás rendszerteljesítménye 360 lóerő, amelyet csak Sport üzemmód választásakor enged az elektronika.
Feltöltött akkumulátorral igen fürge az autó, a 0-100 km/óra gyorsulást 5,2 másodperc alatt teljesíti, az állórajtos 1 km-t 24,5 másodperc alatt futja meg, a 80-120 km/óra sprint mindössze 3 másodpercig tart, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra. A sportos vezetési élményhez tartozik, hogy lejjebb engedték az ülőlapokat. Áthangolták a felfüggesztést, újraprogramozták az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat, elöl 24, hátul 12 mm-rel szélesítik ki a nyomtávot, elöl 380 mm átmérőjű féktárcsákat használnak négydugattyús nyergekkel, a 20 colos felnikre Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat szerelnek.
A Peugeot 508-ashoz elérhető összes vezetőtámogató rendszer, tehát az éjjellátó is szériában ott van a PSE fedélzetén, a digitális műszeregység új grafikát kap. Az üléseket bőr, 3D Mesh szövet és Alcantara kárpittal borítják, a díszvarrás kettős szürke és neonzöld színű. Az ötajtós kupé és a kombi karosszériával elérhető a Peugeot 508 PSE, amelyet egyedi lökhárítóiról és fólia-dekorációjáról könnyen fel lehet ismerni.