Ezúttal hivatalos, álcázás nélküli rajzaink vannak az új Mercedes kisautó két változatának belsejéről, és biztosak lehetünk benne, hogy valamelyik Kecskeméten gyártott autó műszerfala is ezek között van.
A tervek szerint halad a kecskeméti Mercedes gyár építése, az ott gyártandó új modellekről azonban mostanáig semmi hivatalos információ nem volt azon kívül, hogy nálunk az új, elsőkerékhajtású kisautó-család két tagját fogják készíteni, az egyiket a raststatti gyárral közösen, a másik azonban igazi magyar autó lesz. A hétvégén megtartott, az autó szabadalmazásának 125 éves évfordulós ünnepségén természetesen mindenki megszólalt, aki csak élt és mozgott a Mercedesnél, és egy, pontosabban két apró hiba belecsúszott az egyik prezentációba.
Amikor a Mercedes beltér-tervezés jövőjét ismertették, miszerint a limuzinok, a szabadidő-autók és a sportkocsik kapnak egy-egy jellemző műszerfalat, rögtön két példát is mutattak a nagyérdeműnek. Két, egymástól kis mértékben, de azért felismerhetően különböző műszerfalat vetítettek ki a nagy vászonra, amelyek minden bizonnyal az új, elsőkerékhajtású modellek számára készített belsők. A legnagyobb eltérések a felső borításnál és a váltókar tájékán vannak. Míg a sportosabb belsőben a két ülés között van az előválasztókar, és a kormány küllői mögött láthatóak a váltó vezérlő fülek, addig a praktikusabb elrendezés előnyben részesítő – ez lesz a szabadidő-autós/egyterűs változat – praktikus tárolóhelyekkel hasznosítják a váltókar elhagyása miatt felszabaduló teret.