2007-ben hozta létre az F Performance műhelyét a Lexus, 2008-ban pedig piacra dobták az első autójukat, az IS F nevű nagy teljesítményű szedánt, amelynek orrába pörgős hangolású, 5,0 literes V8-ast szereltek, és rengeteg pénzt költöttek arra is, hogy a 8 fokozatú automatikus váltó gyorsabban kapcsoljon.
Erre az autóra emlékeznek az F 10th Anniversary Edition-nel, amelyet az RC F és GS F típusokból is kínálnak Japánban és az Egyesült Államokban. A kupé és a szedán motorterében is az az 5,0 literes V8-as dolgozik, mint tíz évvel ezelőtt, a teljesítmény aktuálisan 477 LE és 530 Nm; ehhez nem nyúlnak a limitált szériánál.
A külső-belső megjelenéssel annál többet foglalkoztak, 19 colos BBS könnyűfém felniket, matt fényű Mercury Gray Mica fényezést használnak, nem spóroltak a karbon légterelőkkel sem. Az utastérben kék színű bőrkárpitot használnak mindenfelé, még néhány karbon betétnél is feltűnik ez a szín. Az egész csomagot titánium kipufogórendszer teszi teljessé. Japánban 35 RC F és 25 GS F-et kínálnak, az Egyesült Államokban 240 RC F és 100 GS F áll a vásárlók rendelkezésére.