Már hosszú ideje igen jó kapcsolatot ápol a Lotus és a Nissan, a GT-R felfüggesztésének fejlesztésében is részt vettek az angolok, és az Inifniti Emerg-E szuperautó-tanulmány sem más, mint egy Lotus Evora 414E egyedi karosszériával ellátva. Ebből kiindulva sokan azt rebesgetik, hogy ha megvalósul az Infiniti szuperautója, akkor azt a Lotus fogja gyártani.
Eddig nincs semmi meglepetés, hiszen kézenfekvő a dolog, ráadásul a Lotus már korábban is csinált ilyet. Az Opel számára készítette a Speedstert, de a Tesla Roadsterhez is odaadták az alumínium vázukat. Az igazi hír ezzel kapcsolatban, hogy úgy tűnik, a Renault Alpine feltámasztásához is az angol kapcsolatot veszik igénybe. Több száz millió euró fejlesztési pénz elköltése helyett a Renault mérnökei fogják az Evora alumínium térvázát, és belerakják az 1,6 literes turbómotorjukat, illetve a 3,5 literes V6-ost – az új Alpine esetén 250-350 lóerő közötti teljesítmény lesz elérhető a hírek szerint.
Az Alpine A110-50 tanulmányt még a Renault meglévő versenyautó-csőváza köré építették fel, de ugyanezt a megjelenést könnyen tudnák adaptálni a Lotus alapokra is. Ha sikerül megegyezni a Lotus-szal, akkor könnyen lehet, hogy Audi TT árban tudják majd adni a sokkal erősebb, sokkal látványosabb autójukat a franciák. Ez egyelőre még a jövő zenéje, hiszen a Lotusnál most a tulajdonosváltás és a vezető(ség)váltás van napirenden.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!