Klasszikus autók felelevenítésével foglalkozik a kaliforniai Scarbo Vintage műhely, amelynek legújabb modellje egyedi térvázra felépített tereprali-versenyautó, amelyet a klasszikus Land Rover Defendert idéző karosszériával látnak el. A műszaki tartalom a vásárló kérésének megfelelően alakul, lehet kérni kompresszoros V8-ast (1115 LE) 8 fokozatú automatikus váltóval, vagy akkumulátoros-elektromos hajtást 1020 lóerővel – előbbihez 246 literes benzintankot, utóbbihoz 75 kWh kapacitású akkumulátor adnak.
Kérhető hátsó- vagy összkerékhajtás, utóbbihoz felezőt is adnak, feláras a zárható első-hátsó differenciálmű. A vázon belül helyezkedik el a nyomórudas felfüggesztés elemeit, légrugózás segítségével állítható a hasmagasság és a felfüggesztés keménysége, a rugóút körben 76 centi. Széria az összkerék-kormányzás és a 6 dugattyús nyergeket használó Brembo karbon-kerámia fék. Az utastérben Alcantarával vonnak be majdnem mindent, a műszeregység 12,3 colos képátlójú, a központi érintőképernyő 12,8 colos. A Scarbo SV Rover ára a műszaki tartalomtól függően egyedileg kerül megállapításra, de a hírek szerint alaphangon 1,5 millió dolláros kiadással kell számolni.