A General Motors a rüsselsheimi fejlesztőközpontra bízta a nagy méretű, keresztmotoros padlólemez fejlesztését, és ennek legújabb változata a Los Angelesben bemutatott Buick LaCrosse nevű autó alatt debütált.

Noha a LaCrosse hagyományosan egy számmal nagyobb méretű autó az Opel középkategóriás típusánál, van néhány olyan változás, amely a jövőre megelőlegezi a jövőre esedékes Opel Insignia modellváltást. Például 136 kg-mal csökkentették a saját tömeget az előző generációs autóhoz képest, és miközben a teljes hossz csak 15 mm-t nyúlt, a tengelytávolságot 65 mm-rel növelték meg, hogy több legyen a hely az utasoknak. Széria az aktív (mikrofonos-hangszórós) zajkioltó rendszer, háromszoros ajtótömítést használnak a szélzaj csökkentésére.

Nagy gondot fordítottak a minőségérzet javítására az utastérben, például a 8 fokozatú automatikus váltó előválasztókarja immár csak egyszerű kapcsoló, van fel-a-fejjel kijelző a sofőr előtt, az első ülések masszázsfunkcióval is rendelhetőek. Van gyalogosfelismerővel rendelkező vészfékező rendszer, aktívan kormányzó sávtartó segéd.

Az Egyesült Államokban új generációs, hengerlekapcsolással és motorleállítóval rendelkező 305 lóerős 3,6 literes V6-os a Buick LaCrosse egyedüli erőforrás, a 8 fokozatú automatikus váltó is széria, extraként elérhető a nyomatékot hátul oldalanként irányítani képes összkerékhajtás. Hátul új fejlesztésű többlengőkaros felfüggesztés dolgozik minden esetben, a 18 colos alap keréknél egyszerű MacPherson az első felfüggesztés, a feláras 20-as felni rendelése esetén a HiPer Strut rugóstagokat kapja az autó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!