
Teljesen új autó lett a Daihatsu Move legújabb generációja, az ötajtós mikroautó továbbra is a kei-szabályoknak megfelelően 3,4 méter hosszú, a tengelytávolsága 2455 mm. Az előző generációhoz képest 35 kg-mal sikerült csökkenteni a tömeget, a legnagyobb megtakarítást az új fejlesztésű CVT váltóval és az ajtóborításokkal érték el.

A motortérben található 0,66 literes erőforrás szintén új fejlesztés, az első japán motor, amely már műanyag fojtószelep-házzal rendelkezik, az i-EGR rendszere az égéstérben lévő ionokat figyelve vezérelten juttatja vissza a kipufogógázokat az égéstérbe, ezzel is csökkentve a pumpálási veszteségeket. Ezen kívül motorleállító rendszer is segíti a spórolást, illetve agyári navigációs rendszer takarékos útvonalat is képes megadni. Az eredmény 3,7 l/100 km-es szabványos fogyasztás a japán mérési ciklus szerint, ezzel a legtakarékosabb, nem hibrid autónak számít hazájában a Daihatsu Move.
