Hiába, az olaszok zseniális formatervezők. Még a Dodge Viperből is képesek kihozni a maximumot, ahogy azt a Zagato TZ3 Stradale is bizonyítja. A TZ3 Corse versenyautóval ellentétben nem karbon utascella, hanem a Dodge Viper ACR adja az alapot.
Így egyrészt könnyebb teljesíteni a törvényi követelményeket, miután a Fiat épp most kebelezi be a Chrysler konszernt, rögtön megvan a kapocs az Alfa Romeo márka száz éves születésnapja előtt tisztelgő autóval. Arról nem is beszélve, hogy a hatalmas amerikai motorokkal szerelt olasz autók mindig is a legjobb kombinációnak bizonyultak.
Jelen esetben a 8,3 literes lökettérfogatú V10-es erőforrás dolgát könnyítették meg a szó szoros értelmében, a meglehetősen látványos karosszéria ugyanis karbonból készül, azaz jóval könnyebb, mint az eredeti műanyag héj. Az első példányt egyébként már el is adták, a vásárló egy amerikai gyűjtő, Eric King a Saratogai Autómúzeum mecénása.